Administratiekantoor Stehouwer
"Persoonlijk en betaalbaar; Administratieve en Fiscale dienstverlening voor MKB en ZZP "

Over ons

 

Administratiekantoor Stehouwer bestaat al ruim 30 jaar. In 1978 is het bedrijf gestart als eenmanszaak door dhr. Simon Stehouwer. Op dit moment werken zowel zijn beide dochters als zijn kleinzoon mee in het bedrijf maar de heer Stehouwer werkt nog steeds mee en is een expert in vooral fiscale zaken.

Wij verzorgen de administratie voornamelijk voor het Midden-en Kleinbedrijf (MKB) en ZZP-ers. Juist door onze voordelige tarieven zijn wij aantrekkelijk voor deze doelgroep. Bovendien maken wij altijd vooraf afspraken over onze tarieven.  Aan de hand van uw omschrijving van uw bedrijf en het door u geschatte aantal in-en verkoopfacturen bieden wij u een tarief aan voor het eerste jaar.  Wij factureren afhankelijk van de grootte van uw administratie in 12 of 4 termijnen.  (per maand of per kwartaal). U krijgt nooit onaangename verrassingen achteraf, afspraak is afspraak. Als blijkt dat u het aantal facturen en de omvang van de administratie goed heeft ingeschat dan krijgt u van ons een aanbod voor het volgende jaar wat ongeveer gelijk is aan de tarieven van het jaar daarvoor, hooguit een verhoging voor prijsindexering. Blijkt u het echt te optimistisch of juist te pessimistisch te hebben ingeschat dan zullen wij u een aanbod doen voor een nieuw tarief. Wij verzorgen voor u de aangiftes omzetbelasting . De jaarrekening en aangifte inkomstenbelasting worden altijd apart gefactureerd maar ook dit bedrag zullen wij vooraf met u overleggen. Het is ook mogelijk om dit bedrag te spreiden in de facturen die u over het hele jaar krijgt.

Daarnaast is het mogelijk om uw personeelsadministratie aan ons uit te besteden inclusief ziekmeldingen. Wij handelen alles af en u heeft er geen omkijken naar. Het enige wat u hoeft te doen is de salarissen uit  betalen en de loonbelasting en premies op tijd te betalen.

 

Ons team: 

 

 

 

 

 

 
UA-90237082-1